Vijf vragen aan: Rewien Bhoelai, teamleider Services

Aon is enorm gegroeid. We hebben veel nieuwe collega’s en het is onmogelijk om elkaar allemaal persoonlijk te leren kennen. Om het persoonlijke er toch zoveel mogelijk in te houden, stellen we in iedere editie van de United-nieuwsbrief vijf vragen aan een collega. Het woord is aan Rewien Bhoelai.

Wat doe jij bij Aon?

“Ik ben teamleider bij Large Corporate Broking Services, onderdeel van de afdeling Services. Hier houden wij ons vooral bezig met alles rondom het opmaken van polissen. Dus erg breed. Dit doen we samen met onze outsourcing partner Genpact, voor grote en kleine klanten van A tot Z. Op die manier vormen wij een onmisbare schakel in de gehele keten.


In 2016 ben ik bij Aon begonnen als scriptant bij Public & Business Services & Construction. Ik deed onderzoek naar cyberrisicomanagement in de gezondheidssector. Zeer interessant, maar gaandeweg kwam ik erachter dat ik het liefst met én voor mensen werk. Gewoon door uit te proberen en niet te veel te twijfelen. Sinds een klein jaar heb ik een eigen team van zeven mensen.”

Wat doe je als je niet aan het werk bent?

“Boksen, reizen en gezellige dingen doen met vrienden en familie. Daarnaast investeer ik in mijzelf door het volgen van onder meer taalcursussen. Met als doel om uiteindelijk een paar jaar in het buitenland te gaan werken. Dat is de volgende stap.”


Waar krijg je energie van?

“Van het werken met mensen en ze te zien groeien. Samen uitdagingen aangaan, maar ook grapjes maken en een goede sfeer creëren op de werkvloer. En van daaruit op de Aon United wijze met iedereen tot het beste product komen.”

“Just-do it”

Wat wil je jouw collega’s meegeven?

“Maak het jezelf niet te moeilijk. Just do it, is mijn mindset. Binnen Aon kun je veel bereiken. Neem het heft in handen en zie alles als een leerzame ervaring. Ontwikkel je soft skills. Hoe ga je om met verschillende type mensen, culturen en achtergronden? Uiteraard afhankelijk van je soort functie. Ik ben ervan overtuigd dat je daarop je manier van werken moet aanpassen. Veranderingen heb je overal. Zie je dit als kans of bedreiging? Zelf houd ik wel van veranderingen. Het houdt je scherp.”

Waar heb je in je werk het meeste van geleerd?

“Investeer in je mensen op een positieve manier. Als zij zich prettig voelen, dan komen ze tot de beste prestaties en dat leidt uiteindelijk tot tevreden klanten. Ik denk dat onze afdeling daar een mooi voorbeeld van is.”


In de volgende nieuwsbrief beantwoordt Jason Stoop de vijf vragen.