Uitslag vijfde Pulse Survey

Hoe voelen onze collega’s zich bij ‘het nieuwe Aon’? Van 7 tot 19 februari kon je de vijfde Pulse Survey invullen. In dit artikel staan we stil bij jullie reacties.

Met de Pulse Survey houden we elk kwartaal de vinger aan de pols: communiceren we voldoende over de integratie? Voelen collega’s zich verbonden met het nieuwe Aon? En hoe loopt de klantcommunicatie tijdens de integratie? Vijftig procent van de collega’s reageerde. Dat is meer dan de vorige keer.

"Gaat goed…

De meeste resultaten zijn ook nu weer positief. Managers kunnen vragen over de integratie goed beantwoorden; we weten wat van ons verwacht wordt; we zijn zeer gemotiveerd en we werken goed samen met collega’s binnen de afdeling.

…kan altijd beter"

Bij enkele vragen daalde de score wel. We zijn minder tevreden over de communicatie met de directie en met onze klanten. Ook verloopt de samenwerking met collega’s op andere afdelingen wat stroever dan eerst. De verklaring is dat we nu echt bezig zijn met Client Onboarding/Overdracht. Dat vraagt meer afstemming tussen collega's en duidelijke communicatie naar klanten toe. Ook gaan we toe naar één manier van werken. Daardoor veranderen rollen en verantwoordelijkheden.